Friday, January 2, 2009

tahun baru 2009

selamat maal hijrah semua.semoga 2009 memberikan yang lebih baik daripada 2008.
aku belek-belek blog tak ada sapa-sapa update lagi lepas christmas hari tu. mungkin masing-masing tengah sibuk cuti panjang kot.

aku dah post few pages untuk bacaan. aku tak ambil cuti panjang , cuti pun ada balance 4-5 hari jer lagi. simpanlah mana-mana yang patut.

aku terjaga tengah malam ni ,nak tidur balik dah payah. buat air , mengadap kejaplah blog. semalam malam tahun baru , aku layan sate kajang kat kajanglah..takkan kat parit pulak. lama tak pi , ada dekat dua bulan. apa lagi , sate samurilah. halal aku bayar 60 sen secucuk tu , sedap memang tak boleh lawanlah. best jugak kalu buat mini-reunion kita kat sate kajang ni. aku ordar saja , kalu korang minat.

nak ajak tun mohd asri joint sekali , maleh aku kacau tengah-tengah malam new year ni. nantilah bila ada kelapangan. dalam 10.30 pm , aku gerak balik. tak da keje aku nak kumpul ramai-ramai kat kl tu sambut new year.sekurang-kurangnya aku membantu pakcik polis mengurangkan kesesakan di jalan raya.

cuti tadi , pagi aku berkebun depan umah , petang malam aku dok sorang jer layan astro. kepada mereka-mereka yang sms tahun baru kat aku , makasih banyak-banyaklah aku ucapkan.

No comments: