Monday, December 1, 2008

tentang khairil azam

aku call khairil jam 8.20 pm tadi. saja nak tahu perkembangan terbaru dia. adalah dekat 10 minit 43 saat aku bercakap dengan dia. aku pulak on the way balik keje.

mula-mula slow jer dia cakap dengan aku , lepas tu dia borak macam aku ni tengah dok sebelah dia minum teh tarik. siap dia kutuk aku lagi "jawa-rangers". apa pun gembira dapat bertemu semula. aku invite untuk joint komuniti blog kita macam narimah , red.rangers , adlina dan ishak.

khairil telah berkeluarga dan mempunyai dua anak perempuan (yang sulung darjah satu tahun 2009 , boleh berbesanlah kita yee ..). beliau menetap di perumahan di sri iskandar (sebelah uitm perak). mengajar di sebuah sekolah. orang umah , orang perak jugak. katanya tak lama lagi sani akan dok berjiran dengan dia. nantilah aku lalu sana nanti , aku datang umah korang nanti. siapkan air jer.

No comments: