Wednesday, December 24, 2008

Apa Cite?

aswbt...

apa cite? sonyap ajo!
meh kita story morry sikit... tapi cite apa yek...
hmm mula2x nak mengumpat maswani dan syed...teruk benor meke menuntut ilmu blogging niihh sampei la ni tak blogging pun!!! ha ha ha
yang keduanya kepada mior ooooh i reckon u r currently a lecturer in the teacher's college as mentioned in ur comment...btw you've not answered my Q whether u r married or not. who knows i might come over to sabah one of these days...i've been to kk in 2003. that was my first trip ie. attending a meeting, hope it will not be the last... i agree with u that we need to eat well esp at this age, not so old though but for ladies our metabolisme rate is going downwards. so a good piece of advise is to cut down on the carbo ladies and gentlemen!
yang ketiganya, sukacita saya menjemput diri saya ke rumah sesiapa yang menjemput saya pada cuti yang panjang lagi panjang hujung minggu ini. saya akan berada di ipoh..so org ipoh bolehlah jemput saya yek..kalau ada gathering count me in ok.
yang terakhirnya, Selamat menyambut Awal Muharam dan Tahun Baru.
BYE BYE Ta Ta Ti Tuu.. Take care and have a good weekend!

Salam.
Adlina

1 comment:

My Iskandarian said...

adlina , aku ada kat ipoh 25-27. ingat nak call buat mini reunion kat ipoh. aku call maswani tak dapat2 dari khamis lagi. terus cancel.

nak ajak family kau dengan family suhaila , seganlah aku. aku sorang jer laki-laki. lain kali jerlah ye.