Thursday, December 25, 2008

iskandar bestari



iskandar bestari , sri-iskandar ahad , 21 disember 2008
pertemuan dua sahabat yang terpisah sejak 22 tahun berlangsung dengan jayanya.

aku balik parit sebab ex-budak kilang aku kahwin kat teluk bakong (hadir bagi supportlah ..).
dah lalu sri-iskandar aku call khairil ,(dia tengah cat umah baru dia) , boleh datang umah ke.
dia tunggu aku kat "pintu gerbang" dan aku follow dari belakang ke umah dia.

wife,dua orang anak perempuan dan emak khairil melayan aku , isteri dan hero aku dengan baik. thanks bro ..
nantilah senang aku datang lagi.

wife khairil bertugas sebagai guru di sekolah menengah kg gajah. khairil mengajar di sekolah sri-iskandar,bota. anak yang pertama nak tahun satu 2009 (sama macam hero aku).
besar umah dia yeop. teruja aku.puas hati sungguh.siap ada laman bercucuk tanam lagi.
gambar ni hero aku yang snap. kira oklah tu.

apa pun , khairil dan isteri selamat bertugas semula 2009.

No comments: