Wednesday, December 3, 2008

suhaila ishak



aku call suhaila masa lunch break tengah hari tadi.adalah dalam 8 minit 42 saat aku bercakap dengan dia. dia tengah shopping beli barang umah kot.

masa nilah aku boleh call pun , kalu call malam karang takut aku kena suspect pulak dengan orang umah dia (gurau jer ..).

terkini tentang suhaila ; bertugas di ipoh (perak medical centre) , menetap di rapat setia , mempunyai dua cahaya mata. abah suhaila , baru lepas operation mata. sapa2 yang ada free lalu padang tenggala , bolehlah kot melawat cikgu ishak bin yahya kita.

yasmin ..? aku tak ingat , ada sapa2 yang ingat selain suhaila. katanya pernah sekelas dengan kita dari darjah 1 sehingga darjah 2. tolong gebang2 sikit kat "shout box".
apa pun suhaila , teruskanlah perdebatan kau dengan ishak berkenaaan subject ketinggian kau tu. maleh den nak campor.

3 comments:

owner said...

yasmin tu, tak salah aku la.aku ulang balik, tak salah aku la.dulu dia free hair,mmg taktaula camne nk cakap, hehe..ramai org minat kot. kot aje...aku ulang balik, kot aje.napa?ada sapa2 dpt contact dia ke?suhaila ada contact dia ke? taktau la masa tadika kat kemas parit dia join tak. yg aku tau dan ingat, macam azizah sama tadika kemas ngn aku.yg lain2 pon ada gak,mgkin kalu jmpa gmbr tadika tu, leh ingat skit2 kot

My Iskandarian said...

suhaila ada jumpa dia dalam beberapa minggu lepas kat ipoh.dok citer pasal dia , nombor telefon dia pulak suhaila lupa save kat mana. lawak betul makcik ni..

Suhaila said...

Man,nie nko skodeng fb aku ek...hehe...Cikgu Ishak ingat lagi Min 2 ye...budak comel ler katakan, dia maintain cun lagi, dia ada kat Ipoh, aku jumpa dia end of last year bukan minggu lepas..nantilah aku cari contact number dia balik..