Wednesday, December 3, 2008

maswani dan syed

maswani ada call aku dalam 8.20 pm tadi. dia dok teruja nak joint blogging , especially nak menjawab balik soalan dari adlina tentang siapa "gadis misteri" yang jadi wife dia sekarang.

tak lupa , rasa tercabar jugak bekas Hero Parit & Ipoh ni , lebih2 lagi dah ada saingan dari "jejaka idaman malaya" yang ramai peminat dalam laman blog ni. aku minta dia send e-mail add pada aku esok , dan tuition on-line aku akan bagi dalam e-mail. siap dia mintak nak upload gambar terbaru dia lagi. kita tunggu sajalah nanti.

syed , bersms dengan aku adalah dalam 6-7 sms. macam-macam info dia hantar tentang "sejarah" diri beliau. tak lupa tentang ahmad nizam yang dikhabarkan sekarang menetap di damansara. sebelum ni syed bertugas di kl (mindef), dok kat setiawangsa. sekarang bertugas di manjung. apa pun syed , kau turun seksyen 19 shah alam nanti , jangan lupa calling aku. kita boleh pekena nasi kandaq syed restaurant kat seksyen 2.

terima kasih kepada keduanya kerana sudi memeriahkan lagi komuniti blog iskandarian86.

2 comments:

owner said...

aku penah jmpa maswani kat dpn blok B, yela dkat pdg bola.dlm beberapa thn dulu la.smpat la citer borak2 skit.masa tu dia dh kawin.aku lom lagi.tak salah aku wife dia dok langkawi, kalo tak salah la

My Iskandarian said...

mas tak nak declare habis2 dengan aku masa aku call dulu.kita tengok apa citer dia nanti bila dah start blogging.