Sunday, November 30, 2008

Cerite Parit di TV3 - Parit dah masok TV !!!

Salam semua. Aku sekadar nak berkongsi info. Takde kena mengena ngan aku ada saham dlm Media Prima ke TV3 ke, saham ASB adalah, tu pon x bnyk mana la.

Citer : Tain 3T (Tain Turun Town)
Setiap Ahad, jam 9.00 malam
di TV3

Bagi sapa2 yg nak tengok Parit 2008 yg terkini dan mengimbau kisah2 di Parit, leh la tgok citer ni. Leh la citer kat anak2 ke, suami2 ke, isteri2 ke.
Kalo tak sempat nak tengok sebab ada CSI kat cenel Astro ke, leh je tengok citer ni kat "catch up tv" di http://www.tv3.com.my/ , cari je tajuk citer Tain 3T. Dengor je la loghat Parit yg digunakan. Aku rasa, ada yg betui, ada yg kurang tepat sikit la. Almaklumla, bkn semua org Peghok yg jadi pelakonnya. Bangga wehh... Parit 1 dunia n 1 Malaysia dok tengok......
Selamat Menonton !!!!

1 comment:

Unknown said...

salam. aku budak iskandar shah 1979-1984. dada aku nak rebak tngok gambar sekolah lama ni. mintak izin nnt nak save gambar2 ni sebagai knangan. aku dok parit sampe 87, dalam iskandar tu ( bapak and mak aku x cikgu smis)