Wednesday, November 26, 2008

sotong masak pedas satu ..


aku jumpa raja ahmad malam tadi kat pandan jaya. dah kebetulan aku ada kat kl , aku ajak dia keluar dinner sekali.hujan lebat giler kat kl masa tu .

terkezut aku bila lihat perubahan raja sekarang.dah tak kurus macam dulu (badan dia dah berketul sekarang , angkat besi kot ..). kira macho habislah.
muka pun berubah habis , tak macam dulu-dulu.apa pun aku gembira dapat reunited baik. sembang lebih kurang ..citer kisah dulu-dulu. dapat info pasal norman , badrul dan sorang berdua budak lain. aku gerak balik shah alam 9.30 pm.

permintaan dari raja aku tunaikan dalam blog ini. sak..sikan.

6 comments:

adlina said...

saje testing..ha ha.. ngapa tajuk dia sotong masak pedas @#$* confuse..

owner said...

agaknya tu main course makan malam tadi kot, aku ingat man nk letak gmbr raja ahmad kita, rupanya gmbar hero sabah kita tu, ck meor azman rupanya. mmg lain dari yg lain la ckgu meor ni.....jgn mara ye ckgu meor

My Iskandarian said...

pandai ishak .. adlina , itu menu yang raja ordar malam tadi. tak de kena mengena dengan sesiapa pun.dia makan sikit jer , jaga badan.

tak bolehah semua gambar classmate kita aku nak paste dalam blog ni. nanti reunion dalam blog jerlah jawabnya. hangpa tak nak mai nanti reunion betul-betu.

ishak hang ada kat umah tak ahad ni , aku ingat nak pi umah hang sat dalam tengah hari , boleh ke..
saja jumpa hang sat.

buyung_ans said...

last jumpe raja akhir tahun 90an kat pudu raya. Last jumpe meor azman kat kl tahun 2002 kat salah sebuah hotel di kl.

KK Author said...

Raja Ahmad requested for my pic...that's interesting...because I have never seen or met him since we left primary school....Anyways, Raja, if you're reading this, next time I have a fashion show in KL, I'll post a message here...Come and meet up...And Ishak, angry? no lah...I feel honoured to know that you know I'm different...

owner said...

man, ko nak dtg rmah aku katne? kalo kat kulai,aku adala. kalo kat parit, aku lom balik lagi. raya haji nnti baru balik.

to mior azman: wow! berabuk omputeh ko ye.dah tak bunyi paghet lagi. bangga betul aku ngn ramai kawan2 dari paghet yg berjaya skrg ni. srk iskandar shah adalah pencetus dan guru kita yg pertama selepas kedua ibu bapa kita