Sunday, November 23, 2008

saja menulis

salam semua ,
lama aku tak masuk blog ni , adalah dalam seminggu (keje tengah bertimbun).

apa pun , terima kasih aku ucapkan kepada mereka2 yang telah mendaftar diri menjadi team iskandarian86 (red-rangers , suhaila , ishak dan buyung_ans). secara auto-matik anda semua bolehlah mula menulis ke dalam blog ini (taklah boring aku sorang jer yang menulis).

tahniah kepada suhaila dan suami atas kedatangan "orang baru". tahniah juga kepada ishak (cuti sekolah dah start). buyung_ans aku tak tau nak ucap apa (mike tak kenalkan diri , mana teman kenal).

meor azman dah contact aku last week. bertambah lagilah ahli kita. pasal meor , aku dok ingat satu jer , dulu dia ada masuk kuiz "who wants to be a millionaire" , yang selalu cakap " anda pasti" , "muktamad" , "tiada lagi talian hayat". tapi yang aku tengok hari tu dia sampai takat pusingan kelayakan jer (yang tunggu lampu menyala pada peserta baru boleh masuk contest). lepas tu aku dah tak dengar citer dia lagilah.

cuma masa introduction , jalaludin hassan cakap "meor azman dari kota kinabalu , sabah". itulah satu yang aku pelik sekali masa tu .. tapi sekarang aku dah tahu jawapannya. apa pun selamat datang "mr keamatan"

2 comments:

owner said...

trima kasih wish cuti sekolah.anyway, cuti skolah nama je pnjang, tu bgi budak2 skolah la.bgi ckgu len skit.aku kira, dlm tempoh cuti ni, ada dlm 7hari kena dtg skolah, urusan macam2.tu lom campur bertugas mengawas SPM...biasa la, dah namanya keje.cuma kurang karenah budak2 jer masa cuti ni. karenah anak yg sorang tu adala...

Suhaila said...

Terima kasih dgn ucapan tahniah tu...