Friday, November 14, 2008

bercerita pasal kawan-kawan

aku tukar mood sikit. saja jer nak bagi suspen , pasal preview "Akan Datang" tu.
ala-ala macam trailer kat tv.
aku nak tengok ada sapa-sapa yang prihatin tak.

sapa teka betul,hadiahnya mungkin aku sponsor masa reunion nanti (datang tak payah bayar ..hehehehe). banyak bebenor duit aku yee..

setakat ni aku belum lagi bertemu dengan sesiapa yang aku contact. tak boleh nak bayangkan macam mana agaknya korang semua sekarang.

at least korang dah tengok photo aku kat blog ni. setakat ni ishak dan maharnisah aje yang aku dah tengok live. yang lain tu sesetengahnya aku hanya dapat curi2 tengok kat web ..

meor azman aku dapat kesan malam tadi (bantuan khairil azam jugak).
aku godek2 facebook,dapat ler masuk dalam link aku.
siap gambor dia tengah posing ats katil lagi (tak silap aku ler coz gambor facebook ni kecik selagi tuan punya tanah tak add in lagi).
dia bertugas di sabah (sambung belajar kot , institut perguruan gaya.. mungkin).

apa pun kita tunggu berita dari dia (kalu facebook pakcik ni aktif lagi).

No comments: