Tuesday, November 4, 2008

2.15 pm

aku cuti hari ni.lepas ambil hero aku dari sekolah,aku ajak dia makan dulu kat seksyen 10.tengah sedap menyuap,sms masuk.narimah dikesan pada jam 2.15 pm.
aku dah lama tinggal message kat facebook dia,tapi tak de reply2.
aku ingatkan dah tak aktif lagi kot makcik ni.
dulu masa time sekolah,selalu kena usik dengan abang meor azman kite ..

apa pun bertukar sedikit sebanyak informasi dengan narimah.
sorilah , tak dapat sembang lama.aku bukannya jenis mat skima , tapi masa bertugas , tetap masa bertugas.kena respect masa keje masing2.itulah aku punya prinsip selama ni.macam bagus jer aku ni..

macam mana aku dapat kesan dia ? hehehehe..soalan yang sama macam
adlina tanya aku sebelum ni.
jawapan aku , "dunia di hujung jari anda"

2 comments:

buyung_ans said...

1986!!!??? Iskandar Shah!!!???
Anak Cikgu Munit SKP!!!???

My Iskandarian said...

hello ,
tak payah lah bercikgu2.ayah aku pun dah lama bersara.
haa..shahriman.hang ingat lagi ke.
satu lagi , short name ni susah nak kenal.kenalkan diri sekali ler..