Wednesday, October 29, 2008

Open House

aku beraya kat umah maharnisah kat taman melawati.saja jer aku nak
gi umah dia , cuti-cuti weekend ni tak dak buat apa kat umah.gerak dari shah alam,5.15 pm sampai dah kat maghrib.

land mark untuk sampai umah dia,cari bp petrol station lepas masuk traffic light taman melawati dari zoo negara.terus lagi dari bp station then 1st simpang turn right (ada sekolah taman melawati II).terus jer sampai jalan hujung (bas stand) turn right.terus lagi ada simpang (masjid on right hand side).turn left,terus jer sampai nampak prima court on left hand side (terrer jugak aku cari umah dia tak pakai peta ni,hehehe..main belasah redah jer).

husband dia dan keluarga melayan aku dengan baik (pekena nasi minyak,daging masak kicap,ayam masak pedas,tose etc.).maharnisah masih macam dulu jugak tak besar-besar (tinggi tu jer,jangan marah haa..).adik dia aku tengok lebih tinggi dari dia.family dia (+ sebelah husband)berkumpul petang tu kat umah dia.aku tumpang menyibuk jer dengan hero aku.aku borak dengan emak nisah dan hubby dia (coz nisah malu-malu jer nak sembang dengan aku),sebelum makan tu.

aku ingat nak snap gambar family dia (camera dah bawak tuu..),segan pulak coz ramee sangat orang kat umah dia.last-last aku gerak balik,7.50 pm (jiran-jiran dia pun dah start datang beraya).

husband nisah bukak pasar mini kat area-area situ.anak-anak dia 4 orang semua (terrer
menyanyi yang kakaknya tu..).

aku sampai shah alam 9.30pm,siap lebih kurang tidur (tak sempat blogging,wife aku pakai internet siapkan tesis dia).itu saja.

No comments: