Friday, November 28, 2008

Terima Kasih Shariman

Terima kasih shariman sebab tolong tulis untuk aku.... macam bagus aje menterima kasih diri sendiri. Pada semua org yg menulis yg ada gambo aku tu si Shariman yg tulih bagi pihak aku. Ini baru aku. Apa kabo kekawan. Tak silap aku gambo sebelum ni gambo Norziha dgn Zul. Lagi sorang aku lupa. Aku dah tgk gambo lama sek kita yg si Shariman tngkp. Macam tak puas hati aje aku tgk sek kita. Mcm tinggalan zaman perang aje. Aku try tepon Bakyah nak tanya perkara sebenar. Si minah tu tak angkat2 dah 2 hari aku tepon. Apa pun salam utk semua..... harap boleh jumpa lagi ramai kawan lama. For shariman.... aku dah try masuk google nak cari gambar mior azman tapi tak dapat. ada sesapa boleh tlg aku???? saja nak cari gambar musuh baik lama aku tu. salam.... narimah

No comments: