Monday, February 2, 2009

Line Clear akhirnya .....







sebelum aku meninggalkan penang (lepas check out hotel 12.30 am), aku cuba buat kali terakhir peluang menikmati kelazatan nasi kandar line clear kat chowrasta.

jam 1.00 pm , memang q panjang macam biasa , tapi wife dan hero aku pun teringin nak try apa dia sedap@hebat sangat pasal nasi kandaq line clear ni. depa book meja , aku yang dok beratuq ambil nasi dan lauk.

gambar di atas telah menjelaskan segal-galanya tentang keenakan nasi kandaq yang "terfamous" kat penang ni. semua sekali nasi kandaq 3 , lauk ayam kari (besaq) dua , ikan kari berempah seketui , daging masak kicap seketui , papedom , telur dadar (ala murtabak) kacang buncis 3 ketul , sayur kobis , teh ais satu , air suam dua , cendol satu , air limau satu = semua sekali RM 24.00. pergh puas hati .. bro.

kuah kari campur dia , tu dia terangkat habis meja semua .. dan yang paling penting layanan first class dan pantas. walaupun dia buat gerai ni ala drive through jer (macam fast food) , tapi pelanggan tak dak yang berdiri lama tunggu bangku dan meja. satu lagi aku dok puji pasai kebersihan tempat makan ni cukup class , walaupun bukan dalam tempat beraircond nak jumpa lalat sekoq pun susah.

cubalah sekali kalu hangpa semua mai ke penang. bawa satu keluarga mai pekena sekali noo. satisfaction guaranteed.

No comments: