Wednesday, February 4, 2009

AKHIRNYA AKU BERJAYA

Salam semua,
Mintak mahap krn menunggu dari tahun 2008 till 2009 baru baru aku blh jwb prsoalan kekawan semua.Man bgus jugak hang mengistigharkan blog ini. Sekurang2nya boleh kita mintak halal mkn minum , duit dan sebagainya. Firstly aku nk jwp Lina san punya quest"n
1) Masa bila pulak aku ada kenalan dgn RPS ,convent ada la. La ni jadi wife org utara , aku jumpa
kat sintok.
Last week aku ada jumpa Byung , dia masih hensem, Dulu gosip dia Narimah,X tringin ke nak
jumpa.
2) Mior awat posing trtongek ? Bila hang nak balik kampung.
Aku ni try aje. Kalu senang aku coret byk sikit. Man Badrul Hisham ada jumpa ka.
Lastly Sharifah Adlina still cute ke.He.he

Thanks.

1 comment:

adlina said...

aswbt..

akhirnya..awat le adik maswani lama bebenor menuntut ilmu ni. akhirnya dah tamat yek! anyway selamat datang lah ke blog ni..
actually i am rewritting my comment ..somehow the earlier comment I left doesn't appear...hmm gamaknya tak habis menuntut ilmu ngan man kot..

kat mana maswani la ni..
adik maswani akak puteri tu kan ke rps apa adik maswani sudah lupa kah sbb banyak benor aweknya ha ha
lagipun akak ni rps pun gi convent pun gi..

masih cun? issh ish adik maswani ni ..kita dah dewasa cun hmmm jelita kot ha ha ! kalau nak tahu meh le ke putrajaya jumpa kita macam2x aktiviti ada... saya bekerja di putrajaya tapi tinggal serumah ngan man ooopsss satu bandar dgn man. ha ha..

ni tgh buat sisih opis ni..ngelat tgk blog sat.have a good weekend to all!
salam.